måndag 24 september 2012

Paris, ett fotoreportage av det kortare slaget

Blev ganska full i skratt när jag tömde kameran efter helgens förlustelser. Om väldigt fâ foton betyder att man har haft väldigt roligt (och inte hunnit dokumentera) sâ skriver jag under pâ det.

I give you Heli's Paris:

Fototillfälle 1: Wow, fasaden pâ St Paul- St Louis, har ju blivit skinande viiiiiit. Tydligen värt ett foto.

Fototillfälle 2: Rose Bakery har öppnat fillial i la Maison Rouge, fondation de Antoine de Galbert (10 Bd de la Bastille). Perfekt för brunch innan hemfärd frân Gare de Lyon. Och det var väl typ här jag kom pâ att jag totalt glömt att ta upp kameran under helgen:)

Annars är jag väldigt trött efter allt nattsuddande, har fortfarande ont i fötterna efter allt promenerande och är totalt startstruck efter att nästan ha krockat med Sébastien Tellier (dâ denne store man hukade sig över halva trottoaren för att fotografera en mycket liten blomma pâ rue Charlot).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar