onsdag 4 april 2012

läser sâ ögonen nästan blöder

Har just upptäckt fördelen med en Kindle*  = billiga "böcker" i mängder! Med tanke pâ att Kindlen bott hos oss ett bra tag, är jag väldigt sen pâ bollen. Men alltsâ blir tvungen att understryka: billiga böcker + tillgängliga när man vill typ (moderniteten i det, den här stenâlderstanten storknar!). Den där trâkigt designade lilla manicken har fâtt upp läslusten hos mig rejält (hade knappt tid att sova inatt).

Slut pâ reklam.


*(alltsâ läsplattan, inte "kindleägg", höhö)

2 kommentarer:

  1. Hej! Vet du att det finns en svensk barngrupp här i Lyon som träffas ca en gång i månaden ? Barnen och föräldrarna pratar svenska. Intresserad?

    SvaraRadera
  2. Hej! Hade jag ingen aning om... Är jätteintresserad!!! Vem ska jag kontakta? (jag kan ocksâ nâs via ursaktafranskan@gmail.com)

    SvaraRadera