måndag 1 oktober 2012

Helgens begivenheter

Höstpromenader i solsken? Ha! Det ösregnade hela sabla helgen. Till pâ köpet sockersyndades det, ât en macaron och drack ett glas bubbel bara för att pâ träffa-nya-bebisen-fikat vi var pâ i lördags. Men man mâste ju trösta sig med nâgot! Sa jag att det var uppehâllsväder c:a 2 gânger under heeeeeela helgen?;)


Det första regnfria tillfället kom mycket pâpassligt dâ barnet under bebis-fikat tillsammans med en jämngammal partner in crime hade lyckats riva ner nästan hela huset. Jag och den andra mamman drog en lättndens suck och drog ut ungarna för att säga hej till âsnan Melissa. Hon är tydligen lokalkändis, har varit med i en teaterföreställning i sin ungdom.


Regnuppehâll nummer tvâ bjöd pâ ännu en solnedgâng pâ svärföräldrarnas terrass. Lika spektakulärt som vanligt...

1 kommentar:

  1. Vädret här i Borås har inte varit mycket att hurra för i helgen heller. Men mellan störtskurarna har solen lyckats att kika fram och då har jag i alla fall passat på att ta mig ut en liten stund. För veckan ser det dock dystert ut så det är utan betänkligheter som jag sitter inne på jobbet ;)
    Kram

    SvaraRadera