onsdag 28 mars 2012

Är tydligen en medelâlders man

Norpade ât mig Icon Magazine pâ väg till obligatoriska stoppet lilla junibacken pâ Arlanda. När jag sâg den fick jag för mig att jag väl hade läst pâ nâgon blogg att det var en helt ok tidskrift. Tycker den var mer en helt ok faktiskt (Anders Rydells reportage om Margot Wallström, sâ läsvärt!)! Lâââânga, intressanta och välskrivna texter, snygga foton och befriat frân en massa trams. Sen kollade jag upp webbsidan och sâg att mâlgruppen visst är urbana och intellektuella män mellan 30-50.

Well, well, nu kompenserar jag med att läsa Damernas Värld som jag ocksâ ryckte ât mig i förbifarten...


Förresten att resa med en 2,5 âring. Sâ FANTASTISKT. Satt som ett litet ljus hela resan och ritade/läste nya favvon Bamse. Känns som igâr det var vi  som var de mest hatade i hela planet pga spring i benen/ont i öronen vid landning. Fina lilla stora unge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar