torsdag 19 juli 2012

on request

Det finns tydligen de som mumlar över att det talas för lite om Zlatans flytt till Paris här. Well, well... det betyder väl kanske inte sâ jättemycket för mig mer än att jag nu inte riktigt vet om jag halvhjärtat ska fortsätta heja pâ Lyon frân fotbollssoffan eller om mitt (mycket svagt) klappande fotbollshjärta ska slâ för rikemansklubben PSG.

Jag har förövrigt flugit med Zlatan en gâng mellan Köpenhamn och Stockholm (min all time high kändisspotting historia, mon homme var ganska impad:)). Var helt chockerad av folks allmänt högljudda och ogenerade kommentarer av sorten "kolla, han ser ju ganska klen ut i verkligheten", "där är hans barn, vad var de de hette nu igen?", "hans fru ser sur ut" (konstigt när ett gäng som ätit glosoppa stâr och försöker smygfota hennes man och ungar, doh).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar