fredag 20 december 2013

Julefriden lâter visst vänta pâ sig

Lelle, lelle bloggen. Helt försummad i juletid. Jag ska ju pluppa ur mig ett inlägg om dan är det ju tänkt. Ska bli bättre pâ det. Just nu är det sâ mycket av allt. Mest influensa. Bästa julklappen = en morgon när noll personer i detta hushâll kan kliva upp ur sängen utan feber och helt snörvelfria, tack pâ förhand!

Annars har vi bakat pepparkakor med mina föräldrar som kom pâ besök (fint!), lillen har fâtt sin första tand (ont!) och efter det sovit nästan en hel natt (Way to go!) och V har träffat tomten inte mindre än tvâ gânger (STORT!).

Nej, nu ska jag proppa i mig halva medicinskâpet sâ jag orkar âka iväg pâ en helg fylld av festligheter (planerat sen länge sâ ej läge att dra sig ur. Men champagne botar väl allt, n'est-ce pas?). Sen blir det världens julerusch den 23:e med allt som sjuklingarna i denna sjukstuga inte hunnit med, typ petitesser som julgran och julmat(!!!).

Sâ, vi ses nog efter jul bloggen, ta nâgra pepparkakor sâ länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar